tag:blogger.com,1999:blog-32003288549944101872024-02-20T03:53:20.416-08:00JOCS I RECURSOS PER TREBALLARDIClogopèdiahttp://www.blogger.com/profile/12320888131025185139noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-3200328854994410187.post-80627108781064319802010-05-17T08:23:00.000-07:002010-05-17T08:23:21.192-07:00AVENTURA'T AMB L'ORTOGRAFIA- <a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3520">NIVELL 1</a><br />
-<a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3521"> NIVELL 2</a><br />
-<a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3522"> NIVELL 3</a>DIClogopèdiahttp://www.blogger.com/profile/12320888131025185139noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3200328854994410187.post-52688288952176322892010-05-17T01:02:00.000-07:002010-05-17T01:02:56.781-07:00LA PÀGINA JCLICEn aquesta pàgina trobareu un munt d'activitats per treballar infinitat d'aspectes. Tens l'opció de veure el llistat complet o de fer una recerca més concreta depenent del que us proposeu treballar.<br />
Aquí us poso un llistat de les que a mi m'agraden més:<br />
<a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3387">100 paraules per escriure.</a><br />
<a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3423"> Fem feinetes amb les 100 paraules</a> <br />
<a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3566">Les lletres vocals</a><br />
<a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3528">Primeres lectures</a><br />
<a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3397">Racó de pensar</a><br />
<a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3325">Aprendre a llegir i escriure </a>DIClogopèdiahttp://www.blogger.com/profile/12320888131025185139noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3200328854994410187.post-31849921471353209912010-05-05T03:55:00.000-07:002010-05-05T03:55:02.109-07:00JUGANT TAMBÉ APRENEM-<a href="http://clic.xtec.cat/db/jclicApplet.jsp?project=http://clic.xtec.cat/projects/sopaval/jclic/sopaval.jclic.zip"> SOPES DE LLETRES</a>DIClogopèdiahttp://www.blogger.com/profile/12320888131025185139noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3200328854994410187.post-39563529494083723582010-05-05T03:45:00.000-07:002010-05-05T03:49:48.111-07:00PER LA LECTOESCRIPTURA<a href="http://www.jverdaguer.org/jsmedia/005eficas/">- LECTURA EFICAÇ</a><br />
Pàgina per treballar habilitats lectores amb exercicis de memòria visual, fixació de la vista, reconeixement, d'una manera lúdica i amb activitats amb diferents graus de dificultat<br />
-<a href="http://www.edu365.cat/entrena/index.htm"> ENTRENA'T PER LLEGIR </a><br />
Material constituit per un seguit d'activitats relatives al procés de descodificació i de comprensió lectora.DIClogopèdiahttp://www.blogger.com/profile/12320888131025185139noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3200328854994410187.post-56303502710123170182010-05-03T10:32:00.000-07:002010-05-03T10:32:02.439-07:00PÀGINES PLENES DE MATERIAL INTERESSANT- <a href="http://www.xtec.cat/serveis/creda/c5900022/matprin.htm">CREDA LLEIDA</a>. Amb activitats per treballar fonètica i fonologia, recursos per la intervenció del llenguatge, i eines d'observació i valoració del llenguatge, entre altres eines molt interessants.DIClogopèdiahttp://www.blogger.com/profile/12320888131025185139noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3200328854994410187.post-36113780018004623612010-04-28T03:22:00.000-07:002010-05-03T10:26:56.352-07:00DISCRIMINACIÓ AUDITIVA- <a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3444">Discriminació auditiva de sorolls. </a><br />
EDATS: 3-6 anys<br />
<br />
Tres proyectos de actividades para trabajar la comprensión a través de sonidos cercanos al niño o niña. Primero podrá escuchar los sonidos para luego realizar actividades relacionadas con ellos: asociar sonidos con imagen, imitar sonidos y luego escucharlos, identificar sonidos enmascarados y producidos simultáneamente y finalmente, ordenar los sonidos según la secuencia escuchada.<br />
<br />
- <a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=1165">Oposcicions fonològiques L-R-D</a><br />
EDATS: 6-12 anysDIClogopèdiahttp://www.blogger.com/profile/12320888131025185139noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3200328854994410187.post-38002150420150924522010-04-28T03:20:00.000-07:002010-04-28T03:20:31.369-07:00ESTIMULACIÓ VISUAL- <a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3454">ESTIMULACIÓ VISUAL. </a><br />
EDATS: De 3-6 anys i de 6-12 anys<br />
<br />
<br />
Conjunto de actividades orientadas a la estimulación visual. Se han diseñado pensando en alumnos con algún tipo de discapacidad visual pero que conservan un resto suficiente para la lectoescritura en tinta.<br />
La aplicación consta de dos módulos: "Vamos a ver" y "Letras y palabras". En ambos se proponen ejercicios que intentan estimular el uso de la visión trabajando en aspectos como constancia perceptual, discriminación figura-fondo, memoria visual, etc. En el segundo módulo los recursos son básicamente letras y palabras.<br />
Adaptado para discapacidad visual baja visión.DIClogopèdiahttp://www.blogger.com/profile/12320888131025185139noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3200328854994410187.post-12315913760849087012010-04-28T03:15:00.001-07:002010-04-28T03:16:12.949-07:00CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA I SÍL·LÀBICA- <a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3529">Consciència fonològica. </a><br />
La conciencia fonológica es la sensibilidad o la conciencia explícita de la estructura fonológica de las palabras de una lengua. Concretamente, implica la habilidad para notar, pensar o manipular los sonidos individuales de las palabras. <br />
Este proyecto consta de tres niveles de dificultad para trabajar la conciencia fonológica. <br />
<ul><li>Nivel 1: una sola palabra y dos dibujos. Hay un sonido que diferencia las dos imágenes (pi- pa...). Es necesario hacer clic en la imagen para oír la voz. </li>
<li>Nivel 2: dos palabras y dos dibujos, es necesario hacer clic en las imágenes para oír la voz y relacionar con el texto correcto. </li>
<li>Nivel 3: tres palabras y tres dibujos, es necesario hacer clic en las imágenes para oír la voz y relacionar con el texto correcto. </li>
</ul>DIClogopèdiahttp://www.blogger.com/profile/12320888131025185139noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3200328854994410187.post-86176164420790857712010-04-26T05:23:00.000-07:002010-04-28T03:14:04.333-07:00RECURSOS PER INFANTIL <span style="font-family: Verdana,sans-serif;">ESTIMULACIÓ EN GENERAL</span> <br />
<br />
-<a href="http://clic.xtec.cat/db/jclicApplet.jsp?project=http://clic.xtec.cat/projects/racopens/jclic/racopens.jclic.zip&lang=ca&title=Rac%C3%83%C2%B3%20de%20pensar&skin=@orange.xml"><span style="font-family: Verdana,sans-serif;">RACÓ DE PENSAR. </span></a><span style="font-family: Verdana,sans-serif;">Trencaclosques, activitats de lògica, relacionar i sopes de lletres. </span><br />
<br />
<span style="font-family: Verdana,sans-serif;">- <a href="http://clic.xtec.cat/db/jclicApplet.jsp?project=http://clic.xtec.cat/projects/observa/jclic/observa.jclic.zip&lang=ca&title=Observa+i+relaciona&skin=@blue.xml">OBSERVA I RELACIONA</a>. Encaixos, Troba l'altre tros, que li falta?, que ha canviat?, troba les diferències, i pensa i relaciona!!</span><br />
<br />
<span style="font-family: Verdana,sans-serif;">- <a href="http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=3601">SEQÜÈNCIES TEMPORALS </a></span><br />
<span style="font-family: Verdana,sans-serif;"><br />
</span><br />
<span style="font-family: Verdana,sans-serif;"><br />
</span>DIClogopèdiahttp://www.blogger.com/profile/12320888131025185139noreply@blogger.com0